2014. szeptember 9., kedd

Zsu és Zoli Nagy Napja

2014.07.26.Budapest



  1999.Bábolnai Általános Iskola-bolondballagás :)
Éppen rendkívül előnyös külsővel, egy fecske alsóval a fejemen állok a tükör előtt (mert akkor ezt nagyon viccesnek gondoltam, így 14 évesen és mégis csak bolondosan ballagtunk) és odajött egy mosolygós kislány és csak kérdezett, kérdezett mindenről.
Annyira látom Őt magam előtt.

Aztán sokáig nem hallottam róla, aztán jött a facebook ( ami azért lássuk be ebből a szempontból egy nagyon jó dolog ) és ismét tudtam, hogy mi történik vele.

Ő volt az, aki Luca babám születése után az első anyukaként átélt Anyák Napján felköszöntött, akinek a gyereknevelésről a babvárásról és arról, hogy éppen mi történik velük szóló írásait mindig elolvasom.


Ő ZSU-Zsu férjhez ment a Szerelméhez, a Gyermekei Apukájához és én ott lehettem :)















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése