2015. január 5., hétfő

Mosolyalbum 2014.



     Eljött a 2014-es év vége is.Mint minden évben, most is leültem, hogy elkészítsem 2014.Mosolyalbumát.

Ahogy a képeket nézegetem, mindig előjönnek az élmények.Ülök a gép előtt és nevetek, gondolkozom, újra átélem.

A Mosolyalbum tulajdonképpen egy képekből összeállított slideshow. A hossza véges.
Minden fotózásból max 1-2 képet választhatok.Ez nagyon nehéz feladat, mert nem csak egy-egy kép, de a rajta szereplő emberek is a szívemhez nőnek.Sokszor túlságosan is :)
Válogatok, napokig válogatok, mire összeáll a kisfilmemben szereplő képek sora.

Ez az év nagyon sűrű volt és talán az eddigi legjobb.Olyan embereket ismerhettem meg, akiket más úton nem tudtam volna.Olyan fotózásokon vehettem részt, amelyek építetettek nem csak szakmailag, hanem emberileg, lelkileg is.

Nagyon sok tervem van 2015-re, rengeteg újdonsággal várlak majd Titeket.
Ezekről folyamatosan írok majd itt is és facebook oldalamon is :)

Még egy dolog, ami szeretném, hogy szereplejen ezek között a sorok között.
Ahhoz, hogy én folyamatosan azt csinálhassam, amit szeretek, hogy fejlődni, tanulni tudjak szükség van egy stabil családi háttérre és támogatásra.
A világ legjobb férje van mellettem, aki mindig mindenben támogat, ha mélyponton vagyok, ha fent vagyok, fogja a kezem és velem van.Köszönöm Neked Andris!!!!


Molyalbum 2014.

"A mosoly egy olyan görbület, amely mindent egyenesbe hoz"

https://www.youtube.com/watch?v=k4sCGsypJSo



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése