2015. április 14., kedd

Esküvő és a család




https://www.youtube.com/watch?v=rgxfthPHTwc


             Minden évben izgatottan várom, hogy induljon az esküvő szezon.:)
Imádom az esküvőket, minden nehézséggel együtt, ami ilyenkor adódik az én szempontomból nézve.
A most szombati esküvő, nagy hatással volt rám, ezért is keletkezett most ez a blogbejegyzés még képek nélkül.

A pároknak, akik megtisztelnek azzal, hogy én örökíthetem meg ezt a megismételhetetlen napot mindig azt szoktam mondani, hogy ez az ő napjuk ne foglalkozzanak semmivel és senkivel, ha ők jól érzik magukat a násznép is jól fogja magát érezni.

Vasárnap óta a fent belinkelt zenét hallgatom.Nagy hatással volt rám az esküvő hangulata.Visszatérve az előző gondolatomhoz, ezen az április 11-én tényleg két család egyesült és mindenki Értük, a Párért volt ott.
Azt kívántam magunknak, hogy majd egyszer, ha a lányaink felnőnek ilyen családi légkör vegye őket körül, ilyen biztos háttér és szeretet.

Én hiszek a család erejében és itt  volt szombaton a példa előttem:)

Miről is szól egy esküvő?

Arról, hogy két ember, aki szereti egymást, a szeretteik, barátaik előtt összekötik az életüket.
A sok külsőség, amit persze fontosnak tartok én is, hiszen ez még is csak csak az esküvőjük napja egyre nagyobb hangsúlyt kap.
Minden párnak, aki az esküvője előtt áll, azt kívánom, hogy tudja így átélni ezt a napot és ne felejtsék el, hogy mindez miért van, hogy minden Értük és a szerelmükért van.

Lehet, hogy egy kicsit összeszedetlennek tűnnek most ezek a gondolatok, de le szerettem volna írni Nektek, akik elolvassák:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése