2016. április 10., vasárnap

50 éve együtt

50 éve együtt

50. Házassági Évfordulót Ünnepeltünk

 

   Én hiszek a házasságban.Persze nem minden mindig rózsaszín, de együtt mindig könnyebb, bár nagy munka egy kapcsolatot fenntartani, ápolni kell, még akkor is ha az ember nap, mint nap együtt van a társával.

Amikor Marika néni és Imre bácsi lánya megkeresett a fotózás gondolatával, fura érzés fogott el és nagy öröm.A fura érzés abból adódott, hogy ez nekem miért nem jutott eszembe  saját nagyszüleimmel kapcsolatban, és hogy mennyire jó lenne, ha lennének róluk ilyen képeim.....

Az öröm pedig azért, mert megörökíthettem őket:)

Olyan jó volt velük beszélgetni.Én nagyon szeretem hallgatni az idősebb embereket, a történeteket.

Itt is jó egészséget kívánok Nekik:)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése