2014. szeptember 30., kedd

Judit és Laci

2014.07.30. Ölbő

    Nagyon szeretek jegyes fotózni menni a párokkal.Sokan úgy gondolják, ááá csak plusz költség, nincs szükség rá, pedig nagyon hatalmas jelentőséggel bírt.
Többnyire a párok azt szeretnék ha az esküvőjük napján készüljenek el az ún.  kreatív képek.
Ilyenkor meghatározott az időkeret, általában nem is túl sok, nincs annyi idő a beszélgetésre sajnos.

Judit nagyon izgult, amikor megérkeztünk a helyszínre.
Beszélgettünk, meséltek nekem én is nekik, ismerkedtünk, én személy szerint jól éreztem magam, remélem ők is :)

Judit feloldódott és azt láttam az arcán, hogy egyre jobban élvezi a helyzetet.
A menyasszonyok életük egyik legfontosabb napjára készülnek, természetes az izgalom, a félelem, hogy minden jól sikerüljön, minden rendben legyen.
A jegyes fotózás egyfajta bemelegítés és a kreatív fotózáson ez az izgalom már elmarad:)

















1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a képeket, nagyon jó hangulatban telt a nap egy csodaszép helyszínen. A legjobb döntés volt, hogy Téged választottunk, mert mindig mosolyogsz és sugárzik belőled a jókedv és a vidámság, ami elengedhetetlen egy fotózáson, ahol oldani kell a fényképezőgép előtti lámpalázat. :)
    A jegyes fotózás végén már tudtam, hogy az esküvő napján a képek miatt már biztosan nem kell aggódnom, és vártam a folytatást! :)

    VálaszTörlés