2016. június 10., péntek

Viki és Dani Nagy Napja

A Menyasszony készül a NAGY Napra

Eljött a Nap vártam már nagyon, és eljött a sosem tagadott kedvenc részem az esküvő napjáról a menyasszony készülődése.

Borús időnk volt, hol esett, sőt zuhogott, hol sütött a nap.Ez kb. 20 percenként változott:)
Tele voltam energiával, nem érdekelt az időjárás, két olyan ember Napja volt ez, akik tökéletesen működnek együtt.

Vikit jól ismerem, gyerekkorom óta, most rengeteget dolgozunk együtt.Ilyenkor mindig nagyobb bennem az izgalom, ismerem az arcát, a rezdüléseit, láttam, hogy izgul, bár tagadta.De ez teljesen normális ilyenkor:)Én, aki ilyenkor mindent megteszek, hogy a Lányok támasza legyek lelkileg és ez sikerül is, vele izgultam, érte, hogy minden úgy sikerüljön, ahogy eltervezte, mert igazán megérdemli!!!

Rengeteg időnk volt, és rengeteg szépség volt, rengeteg pillanat volt :)

Azért is született ez a blogbejegyzés, mert nem tudtam leszűkíteni a készülődés képeit pár darabra, többet szerettem volna mutatni Nektek:)

Smink: S.Huber Judit
Frizura: Ágoston Eszter
Helyszín: Malomerdő Panzió Pusztavám























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése