2016. szeptember 28., szerda

Az én gyerekemet nem lehet lefotózni és rólam sem lehet jó képeket készíteni

Az én gyerekemet nem lehet lefotózni és rólam sem lehet jó képeket készíteni-gondoljátok így sokan :)de ez nem igaz:)

     avagy hogyan zajlik a családi fotózás, hogyan készülnek a képek?

Azt hiszem mindenki vágyik olyan családi fotóra, ahol Apa, Anya, Gyerekek, mindenki rajta van:)

De sokan félnek bejelentkezni, nem tudják hogyan zajlik, mi fog történni és bizony félünk a kudarctól.
Látjátok az oldalamon a sok mosolygó családot, akik közül sokan pont ugyanúgy izgultak, mint most Ti, amikor beléptek az ajtón:)

Igen, a gyerekekkel nem mindig egyszerű és könnyű, de higgyétek el nekem a felnőttekkel sokszor nehezebb :)

Mi történik, mikor megérkeztek hozzám?
Mindig hangsúlyozom,  hogy nagyon fontos, hogy a gyerek jól érezze magát, hogy feloldódjon. Ha kell várunk, beszélgetünk, mielőtt neki kezdünk a fotók elkészítésének:)

Nem nézzük az időt, 

hiszen Ti is, én is Rászánjuk az időt.Nem mindenki oldódik fel 5 perc alatt és az én személyemet is szoknia kell az egész családnak :)

Türelem

A gyerekek nem mindig csinálják azt, amit mi szeretnénk:) Nem szabad kétségbeesni, haragudni a gyerekre, ha nem csinálja rögtön azt, amit mi szeretnénk.
Nagyon fontos, hogy a Szülők ellazuljanak, hiszen ha a gyerek azt látja, hogy Ti nyugodtak vagytok és jól érzitek magatokat, nem feszengtek, ő sem fog.
Persze, lehet, hogy épp extra rossz napot fogunk ki a gyereknél, amikor nem válnak be a módszerek.De én azt mondom, hogy nekem is van néha rossz napom, amikor nincs kedvem semmihez, úgyhogy teljesen megértem:) De mindent meg lehet oldani, csak akarat kell és türelem :)

A gyerekeknek valami félelmetes érzékelőik vannak, és minél kisebbek, annál jobban hatással vannak rájuk a szüleik és az ő érzelmi állapotuk.
A gyerekek bizony érzik, ha izgulsz, úgyhogy Neked, felnőttnek kell ezt leküzdened:)


Rólam úgysem lehet jó képet készíteni

 

Kedves Anyukák, most elsősorban hozzátok szólok.Tudom milyen mikor a férjem 150 képet készít rólam a Lányainkkal és nem tetszik, úgyhogy átérzem...
De tudjátok mit mondok Nektek? Nézzetek rá a Gyermeketekre, öleljétek át, bújjatok össze és néha néha fél szemmel kacsintsatok ki a fényképezőgépemre és már ott is van a fotó - az ölelős, az összenézős, a puszilgatós, a tökéletes családi kép :)



Köszönöm, hogy elolvastad a soraimat.

Bejelentkezés és bővebb információ:
Hornyacsek Ildikó
Telefon: 30/719-5533
hornyacsekildiko@gmail.com







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése