2014. augusztus 6., szerda

Kata és Klaus esküvője

2014.június Koppánymonostor


                 Katáék Nagy Napjának ezt a címet adnám : 

~ amikor a kellő időben minden több, mint tökéletesen összeáll ~


Mikor Vikivel, aki Kata sminkjét készítette megérkeztünk a helyszínre, mindenki "dolgozott "-igazi hamisítatlan családi összefogás. Nem tagadom, megfordult a fejemben, hogy fognak időre végezni :)
Aztán csak fotóztam, fotóztam és mire észbe kaptam, egy igazán különleges esküvői helyszínt láttam.Minden annyira egyben volt.
A menyasszony csodaszép, indulhattunk fotózni a szemben lévő elhagyott templomba , Angol parkba és a Duna partra.

A szertartáson már megint alig bírtam a könnyeimmel. Zárójelben megjegyezném, hogy Katát ovis korom óta ismerem.


......és még annyi mindent tudnék írni.
Köszönöm Nektek Kata és Klaus, kívánok Nektek nagyon Sok Boldogságot :)


Smink: Pankovics Viktória
Dekoráció : Való Virág (Komárom)




























































































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése