2014. augusztus 20., szerda

Zsuzska

2014.06.12.

    Zsuzska hívott ( a barátnőitől kapta ajándékba a fotózást) és nem volt túl lelkes sőt.....
Húú gondoltam magamban, nehéz dió lesz- valaki, aki ennyire nem szeretné, de eljön, mert kapta és mégsem szeretné megbántani a csajokat.

Aztán elérkezett a nap, egy percig sem tagadom, izgultam, nagyon is izgultam.Mert hát az természetes, hogy az emberek nagy része izgatott, mikor a fényképezőgépem elé áll, hiszen mégis egy új szituáció. De ő nem akarta.

Aztán megérkeztem a  helyszínre és megláttam és már nem is izgultam, hanem pörögtek a gondolatok a fejemben.Akkor már tudtam, hogy nagyon jó anyag lesz és nagyon jó lesz együtt dolgozni :)
....és így is lett.
Imádom Zsuzska képeit és azt az egész délutánt :)
......és azt hiszem ő is így van ezzel, legalábbis remélem :)



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése